Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-грудень 2023 року

опубліковано 01 січня 2024 о 09:44

У січні-грудні 2023 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 254 письмових звернень від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 179 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 39 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 36 звернень через органи влади та від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 247 звернень виконано в термін, 7 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 266 громадян, із врахуванням 3 колективних та 11 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 130 - чоловіки (48,9%), 109 - жінки (41%).

Стать авторів звернень не визначено - 27 (10,1%), в т.ч. колективного – 3, анонімного - 7.

За соціальним станом заявників: 220 (82,7%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 20 (7,5%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 13 (4,9%) - пенсіонери, 4 (1,5%) – військовослужбовця, 1(0,4%) - державний службовець, 8 (3,0%) – інші.

За категоріями авторів звернень: 234 (87,9%) – категорія авторів звернень не визначена, 19 (7,1%) – особи з інвалідністю ІІ групи, 10 (3,8%)- учасник бойових дій, 1 (0,4%) – дитина війни, 1 (0,4%) – ветеран праці, 1 (0,4%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (87%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (26,4%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (21,3%), місцевих податків (13,4%), реєстрації та обліку (5,9%), інформування про ухилення від сплати податків (3,9), єдиного соціального внеску (3,9%) та ін.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.