Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-лютий 2024 року

опубліковано 01 березня 2024 о 10:25

У січні-лютому 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 48 письмових звернень від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 25 - надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 14 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 9 звернення через органи влади:міністерства та інші органи.

За результатами виконання: 39 звернень виконано в термін, 9 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 48 громадян, із врахуванням 3 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 23 - чоловіки (47,9%), 22 - жінки (45,8%).

Стать авторів звернень не визначено – 3 (6,3%).

За соціальним станом заявників: 45 (93,8%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 1 (2,1%) – пенсіонер, 2 (4,1%) - пенсіонер з числа військовослужбовців.

За категоріями авторів звернень: 45 (93,8%) – категорія авторів звернень не визначена, 2 ( 4,1%) - особа з інвалідністю 2 групи, 1 (2,1%) – особа з інвалідністю 1 групи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (93,8%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (25%), податку на майно (16,7%), інформування про ухилення від сплати податків (12,5%), єдиного соціального внеску (6.3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (10,3%), реєстрації та обліку (6,3%) та ін.

З метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань в Головному управлінні ДПС у Рівненській області проведено 2 особистих прийома.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань та усунення причин, що спонукають заявників звертатись до Головного управління ДПС у Рівненській області.