Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-березень 2024 року

опубліковано 01 квітня 2024 о 16:54

У січні- березні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 68 письмових звернень від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 33 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 19 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 16 звернення через органи влади: міністерства та інші органи, інші органи, установи, організації.

За результатами виконання: 59 звернень виконано в термін, 9 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 68 громадян, із врахуванням 3 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 36 - чоловіки (52,9%), 29 - жінки (42,6%). 

Стать авторів звернень не визначено – 3 (4,5%).

За соціальним станом заявників: 64 (94,2%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 2 (2,9%) – пенсіонери, 2 (2,9%)- пенсіонер з числа військовослужбовців.

За категоріями авторів звернень: 65 (95,6%) – категорія авторів звернень не визначена, 2 ( 2,9%) - особа з інвалідністю 2 групи, 1 (1,5%) – особа з інвалідністю 1 групи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (95,6%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (33,8%), податку на майно (16,2%), інформування про ухилення від сплати податків (10,3%), єдиного соціального внеску (5,9%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (7,2%), реєстрації та обліку (5,9%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 2 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.