Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-квітень 2024 року

опубліковано 01 травня 2024 о 10:35

У січні- квітні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 92 письмових звернення від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 49 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 26 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 17 звернення через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 83 звернення виконано в термін, 9 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 92 громадянина, із врахуванням 5 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 49 - чоловіки (53,3%), 38 - жінки (41,3%).

Стать авторів звернень не визначено – 5 (5,4%).

За соціальним станом заявників: 87 (94,6%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 3 (3,3%) – пенсіонер, 2 (2,1%)- пенсіонер з числа військовослужбовців.

За категоріями авторів звернень: 89 (96,7%) – категорія авторів звернень не визначена, 2 ( 2,2%)- особа з інвалідністю 2 групи, 1 (1,1%) – особа з інвалідністю 1 групи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (96,7%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (29,3%), податку на майно (19,6%), інформування про ухилення від сплати податків (7,6%), єдиного соціального внеску (5,4%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5,4%), реєстрації та обліку (6,5%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 3 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.