Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-травень 2024 року

опубліковано 03 червня 2024 о 16:41

У січні - травні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 118 письмових звернень від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 64 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 30 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 26 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 108 звернень виконано в термін, 10 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 118 громадян, із врахуванням 5 анонімних звернень.

За статтю авторів звернень: 67 - чоловіки (56,8%), 46 - жінки (39%). 

Стать авторів звернень не визначено – 5 (4,2%).

За соціальним станом заявників: 110 (93,2%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 5 (4,2%) – пенсіонери, 3 (2,6%)- пенсіонери з числа військовослужбовців.

За категоріями авторів звернень: 113 (95,8%) – категорія авторів звернень не визначена, 3 ( 2,6%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,8%) – особа з інвалідністю 1 групи, 1 (0,8%) – дитина війни.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (96,6%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (29,6%), податку на майно (17,7%), інформування про ухилення від сплати податків (6,9%), єдиного соціального внеску (4,2%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5,9%), реєстрації та обліку (5,9%), податкового боргу (7,6%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 3 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.