У січні- червні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 149 письмових звернень від громадян.
Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 88 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 31 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 30 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 136 звернень виконано в термін, 13 - термін виконання ще не настав.
Всього звернувся 151 громадянин, із врахуванням 6 анонімних звернень, 1 колективного.
За статтю авторів звернень: 78 - чоловіки (52%), 62 - жінки (41%).
Стать авторів звернень не визначено – 11 (7%).
За соціальним станом заявників: 141 (93,3%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 7 (4,7%) – пенсіонери, 3 (2%)- пенсіонери з числа військовослужбовців.
За категоріями авторів звернень: 143 (94,7%) – категорія авторів звернень не визначена, 3 ( 1,8%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,7%) – особа з інвалідністю 1 групи, 1 (0,7%) – дитина війни, 1 (0,7%)- особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 (0,7%) – учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1 (0,7%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97,3%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (27,5%), податку на майно (18,1%), інформування про ухилення від сплати податків (6,7%), єдиного соціального внеску (3,4%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (4,7%), реєстрації та обліку (10,1%), податкового боргу (7,4%) та ін.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 3 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.