У січні- серпні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 219 письмових звернень від громадян.
Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 135 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 43 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 41 звернення через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 197 звернень виконано в термін, 22 - термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 222 громадянина, із врахуванням 13 анонімних звернень, 2 колективних.
За статтю авторів звернень: 106 - чоловіки (47,8%), 98 - жінки (44,1%).
Стать авторів звернень не визначено – 18 (8,1%).
За соціальним станом заявників: 206 (92,8%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 11 (5%) – пенсіонери, 4 (1,8%)- пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,4%) - селянин.
За категоріями авторів звернень: 209 (94%) – категорія авторів звернень не визначена, 3 (1,3%) - учасник бойових дій, 5 ( 2,2%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,5 %) – особа з інвалідністю 1 групи, 1 (0,5%) – дитина війни, 1 (0,5%)- особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 (0,5%) – учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1 (0,5%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (98,6%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (27,4%), податку на майно (23,7%), реєстрації та обліку (8,8%), інформування про ухилення від сплати податків (7.8%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (6,4%), податок на доходи фізичних осіб (5,9%), податкового боргу (5,5%), єдиного соціального внеску (2,7%) та ін.
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.