Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-вересень 2024 року

опубліковано 01 жовтня 2024 о 13:15

У січні- вересні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 266 письмових звернень від громадян.

Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 161 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 58 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 47 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 244 звернення виконано в термін, 22 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 269 громадян, із врахуванням 19 анонімних звернень, 5 колективних.

За статтю авторів звернень: 123 - чоловіки (46%), 122 - жінки (45%).

Стать авторів звернень не визначено – 24 (9%).

За соціальним станом заявників: 250 (92,9%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 14 (5,2%) – пенсіонери, 3 (1,5%)- пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,4%) - селянин.

За категоріями авторів звернень: 253 (93,5%) – категорія авторів звернень не визначена, 4 ( 2%)- особи з інвалідністю 2 групи, 6 (2,2%) –учасник бойових дій, 1 (0,4%) – особа з інвалідністю 1 групи, 1 (0,4%) – дитина війни, 1 (0,4%)- особа з інвалідністю внаслідок війни, 1 (0,4%) – учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 2 (0,7%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97,7%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (26,7%), податку на майно (26,3%), інформування про ухилення від сплати податків (19,5%), єдиного соціального внеску (2,3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5,6%), реєстрації та обліку (10,5%), податкового боргу (5,3%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.