Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-жовтень 2024 року

опубліковано 01 листопада 2024 о 09:16

У січні- жовтні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 299 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 298 - заяви, 1- скарга. Із вищезазначених звернень 179 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 68 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 52 звернення через органи влади: міністерства та інші органи; від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 286 звернень виконано в термін, 13 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 303 громадянина, із врахуванням 19 анонімних звернень, 3 колективних.

За статтю авторів звернень: 136 - чоловіків (45%), 141 - жінка (47%).

Стать авторів звернень не визначено – 26 (8%).

За соціальним станом заявників: 280 (92,4%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 17 (5,6%) – пенсіонери, 4 (1,4%)- пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 - (0,3%) – селянин, 1- (0,3%)- військовослужбовець.

За категоріями авторів звернень: 281 (92,7%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,3%) – дитина війни, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 7 (2,3%) – учасники бойових дій, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 1 групи, 5 ( 1,7%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 3 групи, 1 (0,3%) – багатодітна сім’я, 4 (1,5%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 (0,3%) – учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС,.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97 %), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (24,8%), податку на майно (26,8%), інформування про ухилення від сплати податків (8 %), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (5 %), реєстрації та обліку (12 %), податкового боргу (5,4%), податку на доходи фізичних осіб (5%)  та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.