Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-листопад 2024 року

опубліковано 02 грудня 2024 о 15:45

У січні- листопаді 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 316 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 315 - заяви, 1- скарга. Із вищезазначених звернень 189 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 72 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 55 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 307 звернень виконано в термін, 9 - термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 320 громадян, із врахуванням 20 анонімних звернень, 3 колективних.

За статтю авторів звернень: 144 - чоловіки (45%), 149 - жінки (47%).

Стать авторів звернень не визначено – 27 (8%).

За соціальним станом заявників: 296 (92,5%) - соціальний стан авторів звернень не визначено, 18 (5,6%) – пенсіонери, 4 (1,3%)- пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 - (0,3%) – селянин, 1- (0,3%)- військовослужбовець.

За категоріями авторів звернень: 295 (92,2%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,3%) – дитина війни, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 7 (2,2%) – учасники бойових дій, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 1 групи, 7 ( 2,2%)- особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 3 групи, 1 (0,3%) – багатодітна сім’я, 4 (1,3%) – особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 2 (0,6%) – учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97 %), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (24,8%), податку на майно (27,2%), інформування про ухилення від сплати податків (8 %), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (8,2%), реєстрації та обліку (11,7 %), податкового боргу (5,1%), податку на доходи фізичних осіб (5,1%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.