Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-грудень 2024 року

опубліковано 01 січня 2025 о 17:22

У січні - грудні 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 360 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 359 – заяв, 1 – скарга. Із вищезазначених звернень 219 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 78 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 63 звернення - через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 346 звернень виконано в термін, 14 – термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 364 громадянина, із врахуванням 21 анонімного звернення, 3 колективних.

За статтю авторів звернень: 164 – чоловіки (45%), 171 – жінки (47%).

Стать авторів звернень не визначено – 29 (8%).

За соціальним станом заявників: 341 (93,7%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 17 (4,6%) – пенсіонери, 4 (1,1%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 – (0,3%) – селянин, 1 – (0,3%) – військовослужбовець.

За категоріями авторів звернень: 337 (92,6%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,3%) – учасник війни, 1 (0,3%) – дитина війни, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 7 (1,9%) – учасники бойових дій, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 1 групи, 7 ( 1,9%) – особи з інвалідністю 2 групи, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю 3 групи, 2 (0,5%) – багатодітні сім’ї, 4 (1,1%) – особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 2 (0,5%) – учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (97,5 %), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (25,8%), податку на майно (28,3%), інформування про ухилення від сплати податків (6,9%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (4,2%), реєстрації та обліку (13,1%), податкового боргу (4,7%), податку на доходи фізичних осіб (5%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 4 особистих прийоми.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.