Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень 2025 року

опубліковано 03 лютого 2025 о 13:31

У січні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 27 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 27 – заяв. Із вищезазначених звернень 16 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 2 звернення - через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 19 звернень виконано в термін, 8 – термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 27 громадян.

За статтю авторів звернень: 12 – чоловіки (44,4%), 15 – жінки (55,6%).

За соціальним станом заявників: 24 (88,9%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 3 (11,1%) – пенсіонери.

За категоріями авторів звернень: 24 (88,9%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (3,7%) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 1 (3,7%) – учасники бойових дій, 1 (3,7%) – особа з інвалідністю 3 групи.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (96,3 %), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (34,6%), податку на майно (30,8%), інформування про ухилення від сплати податків (3,8%), реєстрації та обліку (15,4%), податку на доходи фізичних осіб (11,5%) та ін.

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 1 особистий прийом.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.