У січні - лютому 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 49 письмових звернень від громадян.
Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 49 – заяви. Із вищезазначених звернень 33 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 11 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 5 звернень через органи влади: міністерства та інші органи, від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 41 звернення виконано в термін, 8 – термін виконання ще не настав.
Всього звернулось 49 громадян.
За статтю авторів звернень: 19 – чоловіки (39 %), 29 – жінки (59 %).
Стать авторів звернень не визначено – 1 (2 %).
За соціальним станом заявників: 44 (89,7 %) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 3 (6,1 %) – пенсіонери, 1 (2,1 %) – держаний службовець, 1 – (2,1 %) – військовослужбовець.
За категоріями авторів звернень: 45 (91,7 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (2,1 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (4,1 %) – учасник бойових дій, 1 (2,1 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (100%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (8,2%), податку на майно (18,4%), інформування про ухилення від сплати податків (2,0%), контрольно-перевірочної роботи (38,8%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (4,2%), податкова звітність (2,0%), реєстрації та обліку (12,2%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (2,0%), податкового боргу (8,2%), консультації з питань податкового законодавства (2,0%), щодо виконання судових рішень (2,0%).
Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 2 особистих прийоми.
Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.