Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-липень 2025 року

опубліковано 01 серпня 2025 о 16:10

У січні - липні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 176 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 176 – заяви. Із вищезазначених звернень 101 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 34 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 40 звернень через міністерства та інші органи, 1 від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 163 звернення виконано в термін, 13– термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 217 громадян, із врахуванням 8 анонімних звернень, 3 колективних.

За статтю авторів звернень: 75 – чоловіки (35 %), 89 – жінки (41 %).

Стать авторів звернень не визначено – 53 (24 %).

За соціальним станом заявників: 200 (92 %) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 11 (5,3 %) – пенсіонери, 4 (1,8 %) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,45 %) – держаний службовець, 1 – (0,45%) – військовослужбовець.

За категоріями авторів звернень: 204 (94 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,46 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (0,94 %) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 4 (1,84 %) – учасник бойових дій, 1 (0,46 %) – особа з інвалідністю І групи, 3 (1,38 %) – особа з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,46 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 1 (0,46 %) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,6 %), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (9,1 %), податку на майно (14,2 %), інформування про ухилення від сплати податків (5,7 %), контрольно-перевірочної роботи (40,9 %), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (1,7 %), податкова звітність (1,7 %), реєстрації та обліку (11,9 %), податкового боргу (4,6 %), консультації з питань податкового законодавства (0,6 %), щодо виконання судових рішень (1,1 %), інші питання, що належать до компетенції ДПС (2,3 %), єдиний соціальний внесок (1,7 %), єдиний податок (1,1%).

З метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань в Головному управлінні ДПС у Рівненській області проведено 4 особистих прийоми.