Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-серпень 2025 року

опубліковано 01 вересня 2025 о 17:20

У січні - серпні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 199 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 199 – заяви. Із вищезазначених звернень 111 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 40 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 47 звернень через міністерства та інші органи, 1 від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 197 звернень виконано в термін, 2 – термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 240 громадян, із врахуванням 9 анонімних звернень, 3 колективних.

За статтю авторів звернень: 85 – чоловіки (35 %), 101 – жінки (42 %).

Стать авторів звернень не визначено – 54 (23 %).

За соціальним станом заявників: 222 (92,7 %) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 11 (4,5 %) – пенсіонери, 5 (2 %) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,4 %) – держаний службовець, 1 – (0,4%) – військовослужбовець.

За категоріями авторів звернень: 226 (94,2 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,42 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (0,82 %) – особи з інвалідністю внаслідок війни, 4 (1,65 %) – учасники бойових дій, 1 (0,42 %) – особа з інвалідністю І групи, 4 (1,65 %) – особи з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,42 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 1 (0,42 %) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,5 %), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (8,5 %), податку на майно (14,1 %), інформування про ухилення від сплати податків (5,5 %), контрольно-перевірочної роботи (41,6 %), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (1,5 %), податкова звітність (1,5 %), реєстрації та обліку (11,6 %), податкового боргу (4 %), консультації з питань податкового законодавства (1 %), щодо виконання судових рішень (1 %), інші питання, що належать до компетенції ДПС (2 %), єдиний соціальний внесок (2,5 %), єдиний податок (1 %).

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 5 особистих прийомів.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.