Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-жовтень 2025 року

опубліковано 03 листопада 2025 о 17:09

У січні - жовтні 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 266 письмових звернень від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 266 – заяви. Із вищезазначених звернень 132 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 64 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 68 звернень через міністерства та інші органи, 2 від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 255 звернень виконано в термін, 11 – термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 312 громадян, із врахуванням 11 анонімних звернень, 4 колективних.

За статтю авторів звернень: 103 – чоловіки (33 %), 147 – жінки (47 %).

Стать авторів звернень не визначено – 62 (20 %).

За соціальним станом заявників: 285 (91,3 %) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 17 (5,6 %) – пенсіонери, 5 (1,6 %) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,3 %) – робітник, 1 (0,3 %) – селянин, 1 (0,3 %) – держаний службовець, 1 – (0,3 %) – військовослужбовець, 1 (0,3 %) – підприємець.

За категоріями авторів звернень: 293 (93,9 %) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,3 %) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 2 (0,6 %) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 6 ( 2,0 %) – учасник бойових дій, 1 (0,3 %) – особа з інвалідністю І групи, 6 (2,0 %) – особа з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,3 %) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 1 (0,3 %) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 (0,3 %) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,2 %), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (9,8 %), податку на майно (17,6 %), інформування про ухилення від сплати податків (6,0 %), контрольно-перевірочної роботи (39,5 %), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (1,1 %), податкова звітність (1,1 %), реєстрації та обліку (10,1 %), податкового боргу (3,7%), консультації з питань податкового законодавства (0.8%), щодо виконання судових рішень (0,8%), інші питання, що належать до компетенції ДПС (2,3 %), єдиний соціальний внесок (1,8 %), єдиний податок (0,8 %), оподаткування доходів підприємницької діяльності (0,4 %) та інше ( 0,4 %).

З метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань в Головному управлінні ДПС у Рівненській області проведено 6 особистих прийомів.