Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Рівненській області за січень-листопад 2025 року

опубліковано 01 грудня 2025 о 15:10

У січні - листопаді 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 293 письмові звернення від громадян.

Із загальної кількості звернень, які надійшли листами, 293 – заяви. Із вищезазначених звернень 144 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 69 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 78 звернень через міністерства та інші органи, 2 від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 280 звернень виконано в термін, 13 – термін виконання ще не настав.

Всього звернулось 339 громадян, із врахуванням 13 анонімних звернень, 4 колективних.

За статтю авторів звернень: 111 – чоловіки (32,7%), 164 – жінки (48,4%).

Стать авторів звернень не визначено – 64 (18,9%).

За соціальним станом заявників: 309 (91,2%) – соціальний стан авторів звернень не визначено, 20 (5,9%) – пенсіонери, 5 (1,5%) – пенсіонери з числа військовослужбовців, 1 (0,3%) – робітник, 1 (0,3 %) – селянин, 1 (0,3%) – держаний службовець, 1 – (0,3%) – військовослужбовець, 1 (0,3%) – підприємець.

За категоріями авторів звернень: 318 (93,8%) – категорія авторів звернень не визначена, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, 3 (0,8%) – особа з інвалідністю внаслідок війни, 6 (1,8%) – учасник бойових дій, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю І групи, 6 (1,8%) – особа з інвалідністю ІІ групи, 1 (0,3%) – особа з інвалідністю ІІІ групи, 2 (0,6%) – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 (0,3 %) – інші категорії (член сім’ї загиблого ветерана війни).

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються фінансової, податкової політики (96,6%), у т.ч. податку на доходи фізичних осіб (9,2%), податку на майно (19,4%), інформування про ухилення від сплати податків (5,6%), контрольно-перевірочної роботи (40,9%), пільги щодо сплати податків, зборів, (обов’язкових платежів) (1,1%), податкова звітність (1,1%), реєстрації та обліку (10,7%), податкового боргу (3,9%), консультації з питань податкового законодавства (0,8%), щодо виконання судових рішень (0,8%), інші питання, що належать до компетенції ДПС (2,3 %), єдиний соціальний внесок (1,8%), єдиний податок (0,7%), оподаткування доходів підприємницької діяльності (0,3%) та інше (0,3%).

Важливим заходом забезпечення конституційного права громадян на звернення є організація особистого прийому громадян. Керівництвом Головного управління ДПС у Рівненській області було проведено 6 особистих прийомів.

Головним управлінням ДПС у Рівненській області забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення та приділяється першочергова увага всебічному, кваліфікованому, об’єктивному розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню порушених питань.