Чи зобов’язані суб’єкти господарювання друкувати контрольні стрічки та який термін зберігання контрольних стрічок?
Суб’єкти господарювання зобов’язані створювати контрольні стрічки у паперовій та/або електронній формі і забезпечувати їх зберігання:
на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) – протягом трьох років;
на програмних РРО у разі здійснення розрахункових операцій у режимі офлайн – до моменту передачі електронних розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків до фіскального сервера контролюючого органу.
У разі, якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на РРО або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на такій контрольній стрічці, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитись у ЗІР (категорія 109.06)
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»