Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Нюанси щодо застосування РРО/ПРРО в умовах воєнного стану

опубліковано 22 липня 2022 о 13:17

Нещодавно у Вараській  ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Нюанси щодо застосування РРО/ПРРО в умовах воєнного стану». 

На запитання платників податків відповідала начальник Вараської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області Людмила Воронюк.

Надаємо відповіді на запитання, з якими зверталися  платники.

Як проводити розрахункові операції  на ПРРО під час війни,  якщо немає інтернету?

На період дії воєнного стану відповідно норм податкового законодавства дозволено проводити розрахункові операції на ПРРО в режимі офлайн понад строки, що визначені у статті 5 Закону про РРО. Тобто можна не дотримувати меж — 36 годин поспіль і не більше ніж 168 годин протягом місяця. Використовуйте фіскальні номери з діапазону, сформованого сервером ДПС. Тож у воєнний час не зважайте на відсутність або наявність інтернету — застосовуйте ПРРО під час кожної розрахункової операції, тобто коли приймаєте готівку або платіжну картку в розрахунок за товар чи послугу.

Як зареєструвати ПРРО для підприємця, який надає послуги із власної квартири?

У разі, якщо місце проживання фізичної особи-підприємця є місцем, де проводиться підприємницька діяльність, або воно пов’язане із здійсненням підприємницької діяльності, то фізична особа-підприємець відповідно до вимог п.63.3 ст.3 Податкового кодексу України має подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, повідомивши про місце проживання як про об’єкт оподаткування, після чого на такий об’єкт може бути зареєстроване програмне РРО.

Чи потрібно видавати споживачам розрахунковий документ упродовж воєнного стану?

Так. Однак, зважаючи на воєнний стан в Україні, коли немає технічної можливості роздрукувати розрахунковий документ, суб’єкт господарювання може надсилати електронні розрахункові документи на телефонний номер чи адресу електронної пошти споживача.

Щоб запобігти конфліктним ситуаціям, радимо розташувати інформацію про форми видачі розрахункових документів на видному і доступному для споживачів місці.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»