Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний цифровий підпис - доступ до онлайн спілкування з податковою службою

опубліковано 27 вересня 2022 о 15:20

В ході чергової зустрічі з платниками податків завідувачка сектору реєстрації користувачів ГУ ДПС у Рівненській області Зорина Зінчук розповіла платниками про отримання ЕЦП.

Вона зазначила, що для того щоб отримати електронний цифровий підпис фізичній особі потрібно надати копію паспорта, копію картки платника податків, а також реєстраційну картку зі згодою на обробку персональних даних. для цього потрібно  підготувати копії відповідних документів, та звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів або ж до будь-якої іншої уповноваженої організації.

Кожен користувач може бути впевненим в надійності електронного цифрового підпису. Він захищений опцією шифрування даних, відносно яких відбуваються процеси передачі документів та іншої важливої інформації через сумнівні канали зв'язку, застосовуються більше ступенів захисту для забезпечення кібербезпеки у питаннях конфіденційності, цілісності і доступності під час користування комп'ютерами та комп'ютерними мережами для діловодства.

Для отримання ЕЦП платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС). При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги з формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

Звертаємо увагу, що з інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».