Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про податкову амністію та порядок заповнення платіжних доручень на сплату податків - за «круглим столом»

опубліковано 31 жовтня 2022 о 13:06

Днями начальником Рокитнівської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненсткій області Ніною Ковалевич за «круглим столом» була проведена зустріч з працівниками філії Рівненського обласного управління АТ «Ощадбанк» у смт. Рокитне, в ході якої, серед інших питань, було обговорено порядок заповнення платіжних доручень на сплату податків.

Під час заходу Ніна Ковалевич зазначила, що окремим розділом в Порядку № 666 зазначено порядок заповнення реквізиту "Призначення платежу" розрахункових документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, платежів, ЄСВ з використанням єдиного рахунку. Реквізит міститиме 14 полів. Разом з тим сплату за кожним видом платежу можна оформлювати як окремим документом на переказ, так і одним документом на переказ декілька одержувачам коштів.

Було відмічено, що у разі визначення декількох одержувачів коштів, суми, зазначені в полі № 1 "Призначення платежу", мають відповідати загальній сумі переказу за розрахунковим документом, а інформація про податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина в полі № 2 "Призначення платежу" повторюється за кожним таким одержувачем. 

Очільниця ДПІ наголосила, що при заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між цифрами та службовими знаками, між словами та службовими знаками.

Ніна Ковалевич також нагадала присутнім про продовження кампанії одноразового добровільного декларування до 1 березня 2023 року.

Учасники зустрічі обговорили порядок відкриття та ведення спеціальних рахунків, так як у процесі податкової амністії громадяни, які відвідують банк, можуть цим скористатися.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»