Днями у Сарненській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області завідувач сектору електронних сервісів Жанна Вишневська провела практикум з платниками податків, в ході якого розповіла як відбувається листування з податковими органами через Електронний кабінет платника податків.
Посадовець зазначила, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.
Жанна Вишневська звернула увагу, що інформація про отримання та реєстрацію листів в органі ДПС розміщена для користувачів у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, про відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Під час заходу платники отримали вичерпні відповіді на свої запитання, а також дізналися про основні аспекти одноразового (спеціального) добровільного декларування та про порядок застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»