Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про листування з податковими органами через Електронний кабінет

опубліковано 13 грудня 2022 о 12:53

Днями у Сарненській ДПІ Головного управління  ДПС у Рівненській області завідувач сектору електронних сервісів Жанна Вишневська  провела практикум з платниками податків, в ході якого розповіла  як відбувається листування з податковими органами через Електронний кабінет платника податків.

Посадовець зазначила, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Жанна Вишневська звернула увагу, що інформація про  отримання та реєстрацію листів в органі ДПС розміщена для користувачів у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету,  про відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Під час заходу платники отримали вичерпні відповіді на свої запитання, а також дізналися про основні аспекти одноразового (спеціального) добровільного декларування та про порядок застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.

 

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»