Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Cеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» щодо переваг подачі податкової звітності за допомогою електронних сервісів

опубліковано 02 лютого 2023 о 14:05

У Центрі обслуговування платників Демидівської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області за участі начальника ДПІ Валентини Рачинської відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку щодо переваг подачі податкової звітності за допомогою електронних сервісів.

Надаємо відповіді на актуальні питання, з якими звертались платники податків.

Які переваги подання податкової звітності в електронному вигляді?

Переваги подання податкової звітності в електронному вигляді:

- економія часу для платників, вибір часу надання звітності. Якщо звіти в паперовому вигляді подаються тільки протягом робочих годин, то в електронному вигляді їх можна надсилати в зручний для вас час; оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі; звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання. програмне забезпечення постійно оновлює версії форматів; автоматична перевірка звітності; автоматичне формування електронного архіву. Кожне програмне зебезпечення формує архів електронних копій звітів, квитанційта інших електронних документів.

 Які переваги має сервіс «Електронний кабінет» для платників податків?

За допомогою Електронного кабінету фізичні особи, фізичні особи – підприємці, юридичні особи можуть отримувати всі послуги в режимі онлайн. Безкоштовним сервісом «Електронний кабінет» можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв. Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.За допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

 

Що необхідно платнику для того, щоб працювати у Електронному кабінеті?

Необхідно мати доступ до мережі інтернет та електронний цифровий підпис будь-якого  Акредитованого центру сертифікації ключів.

Зазначу, що отримати безкоштовно сертифікати електронних ключів можна у центрах обслуговування платників Житомирської та Бердичівської ДПІ, у пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів ДПС.

Чи потрібно надсилати заяву про приєднання до договору, щоб надавати звітність в електронному вигляді?

 З 1 вересня 2020 року у зв’язку з набранням чинності наказу Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за № 723/35006, спрощено механізм електронного документообігу між платниками податків та контролюючими органами. Платнику не потрібно надсилати заяву про приєднання до договору. Платник податків набуває статусу суб’єкта електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу будь-якого електронного документу у встановленому форматі з дотриманням вимог законодавства.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»