Нещодавно у Володимирецькому Центрі обслуговування платників відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань використання сервісів мобільного застосунку «Моя податкова». На запитання платників податків відповідала заступник начальника Вараської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області Наталія Десятник.
В ході спілкування посадовець розповіла, що мобільний застосунок «Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем.
Посадовець роз’яснила, що мобільний застосунок містить інформацію про реєстраційні дані платника податків, об’єкти оподаткування, суми грошових зобов’язань. Також надає можливість здійснити пошук фіскального чека, марки акцизного податку, переглянути дані реєстрів платників ПДВ, страхувальників та платників єдиного податку. Користувачі можуть переглянути квитанції, листи контролюючого органу, відомості з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків тощо.
Додзвонювачі дізналися, що застосунок «Моя податкова» від ДПС є безкоштовним і доступний для завантаження на будь-який пристрій, що підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями. Цей застосунок постійно вдосконалюється відповідно до потреб платників податків.
Наталія Десятник детально розповіла додзвонювачам про сервіси застосунку, які доступні без ідентифікації, та сервіси які доступні після ідентифікації будь-яким файловим кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID тощо.
Платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на всі запитання щодо заявленої тематики.