Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія: безбар’єрність — доступ кожного до адміністративних та сервісних послуг

опубліковано 10 вересня 2025 о 15:36

Днями в Рівненській ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Безбар’єрність — доступ кожного до адміністративних та сервісних послуг». На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Людмила Сучик.

Під час «гарячої лінії» платники податків мали змогу отримати роз’яснення щодо впровадження безбар’єрного простору в податковій службі, у тому числі можливостей користування електронними сервісами ДПС, порядку подання податкової звітності в електронній формі та новацій у законодавстві. Зокрема, йшлося про право осіб з інвалідністю, маломобільних осіб та інших уразливих категорій громадян на доступ до адміністративних послуг без додаткових перепон.

Фахівець поінформувала, що відповідно до чинного законодавства органи державної влади зобов’язані забезпечити рівні умови для всіх громадян. Для цього у Державній податковій службі України розширено функціонал Електронного кабінету, впроваджено можливість ідентифікації за допомогою «Дія.Підпису», а також удосконалено онлайн-сервіси для отримання довідок, витягів та інших документів.

Податківець також розповіла, що у Центрах обслуговування платників створюються умови для відвідувачів з інвалідністю, батьків з дітьми, людей похилого віку. Зокрема, облаштовуються пандуси, зручні зали очікування та інформаційні стенди.

У ході спілкування додзвонювачі з’ясували, що платники податків мають право звертатися за адміністративними послугами як особисто, так і дистанційно, а податкова служба постійно вдосконалює свої сервіси, щоб забезпечити зручність, доступність та швидкість їх отримання.

Також податківець проінформувала громадян про зручний у використанні мобільний застосунок «Моя податкова» та роз’яснила як за його допомогою пройти звірку щодо нарахованих податків. 

Кожному учаснику «гарячої лінії» було надано індивідуальні роз’яснення та практичні рекомендації щодо користування сучасними податковими сервісами, які не лише економлять час, а й сприяють створенню безбар’єрного середовища в суспільстві.