Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримувати листи від податкової служби через Електронний кабінет

опубліковано 09 грудня 2025 о 11:25

Днями начальник Рівненської ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області Людмила Сучик провела для платників податків практикум щодо порядку отримання електронних листів від контролюючого органу через Електронний кабінет.

Під час заходу посадовець зазначила, що для отримання листів від контролюючого органу платнику необхідно в приватній частині Електронного кабінету у режимі «Введення звітності» заповнити «Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет» (для юридичних осіб - J1391602, для фізичних осіб - F1391602) та надіслати її до контролюючого органу.

Процедура подання заяви включає кілька етапів. Спершу платник має увійти до приватної частини Електронного кабінету та обрати режим «Введення звітності». На панелі інструментів слід натиснути кнопку «Створити», обрати рік і місяць, у якому формується заява, та тип звітності. Далі зі списку документів потрібно обрати форму заяви F/J1391602. Поля «Регіон» та «Район» заповнюються автоматично. Після перевірки правильності заповнення всіх полів слід натиснути кнопку «Зберегти».

Наступним кроком документ підписується кваліфікованим або удосконаленим електронним підписом і надсилається до контролюючого органу. Після обробки платник отримує дві квитанції: квитанцію №1, яка підтверджує факт і час отримання електронного документа, та квитанцію №2, що засвідчує факт і час приймання, реєстрації або неприймання документа. Квитанцію №2 можна переглянути та завантажити у розділі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Фахівець також нагадала, що відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» (із змінами) платник податків має право один раз на рік надіслати заяву про відмову від отримання документів у електронному форматі у разі необхідності.

На завершення практикуму Людмила Сучик надала учасникам практичні рекомендації щодо правильного заповнення та подання заяви, підкресливши важливість активного користування електронними сервісами для своєчасного отримання інформації від податкової служби.

Контакт-центр ДПС тепер ще зручніший: Vodafone 0 500 501 007, Київстар 0 770 501 007, lifecell 0 730 501 007 – дзвоніть за консультаціями без черг!