Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як направити лист (запит, звернення, консультацію тощо) через Електронний кабінет

опубліковано 03 листопада 2020 о 10:54

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що відповідно до частини першої ст. 1 Закону України «Про звернення громадян»  № 393/96-ВР від 02 жовтня 1996 громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податкового кодексу України (далі - ПКУ) (п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ.

Платник може направити лист (запит, звернення, консультацію тощо)  за допомогою відповідного пункту меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету до відповідного органу ДПС. Скористатися такою можливістю можна лише за наявності  електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати в кваліфікованому центрі сертифікації ключів.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автору електронного листа направляється повідомлення, де зазначається вхідний реєстраційний номер та дата реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Звернення платників розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів (абзац перший ст. 20 Закону № 393).

За зверненням платників податків у електронній формі контролюючий орган, визначений п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, надає їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (абзац перший п. 52.1 ст. 52 ПКУ).

Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації понад 25-денний строк, але не більше 15 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків у паперовій або електронній формі до закінчення строку, визначеного абзацом першим п. 52.1 ст. 52 ПКУ (абзац дев’ятий п. 52.1 ст. 52 ПКУ).