Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Запитували-відповідаємо

опубліковано 03 червня 2021 о 12:58

Як контролюючим органом проводиться перерахунок суми податку на нерухомість у разі виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у ППР, та даними, підтвердженими платником податку?

Відповідно до п.п.266.7.3 ст.266  Податкового кодексу України платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних.

Податкові повідомлення-рішення (ППР) з податку на нерухомість можуть бути скасовані (відкликані) на підставі заяви платника податку, поданої до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

-          об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

-          розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

-          права на користування пільгою із сплати податку;

-          розміру ставки податку;

-          нарахованої суми податку.     

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку на нерухомість і надсилає (вручає) йому нове ППР, а  попереднє ППР вважається скасованим (відкликаним).

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»