В ГУ ДПС у Рівненській області інформують, що оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Детальніше - в ЗІР (https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques), категорія 129.05.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Податкові новини, корисну інформацію та анонси подій читайте на сторінці ДПС України у мережі Фейсбук. Запрошуємо вас приєднатися: https://www.facebook.com/TaxUkraine
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”