- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Запитували-відповідаємо: чи має право суб’єкт господарювання повернути кошти готівкою за не отриманий товар, якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)?
Запитували-відповідаємо: чи має право суб’єкт господарювання повернути кошти готівкою за не отриманий товар, якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу)?
опубліковано 09 березня 2023 о 08:05
Ні, не має права. Якщо оплата проводилася через реєстратор розрахункових операцій з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за не отриманий товар (не надану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).
Детальніше - в ЗІР ДПС України