Черговий вебінар, проведений фахівцями Головного управління ДПС у Рівненській області, був присвячений питанням здійснення листування платниками податків із контролюючими органами через Електронний кабінет.
Спікер заходу - начальник управління податкових сервісів Ірина Клинова розповіла про можливість та переваги електронної взаємодії платників з податковою службою.
Посадовець роз’яснила, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua). Та продемонструвала на прикладах як формувати листи (запити, звернення тощо) в електронному форматі.
Ірина Клинова зауважила, що платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет, повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602). Після цього листування контролюючих органів з платниками податків, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV та «Про електронну інформацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII шляхом надсилання документа в Електронний кабінет.
Також платників було проінформовано про функціонал мобільного застосунку «Моя податкова», який надає можливість громадянам у зручному електронному форматі отримувати податкові послуги у смартфоні.
Презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному кабінеті можна переглянути тут.