Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні ДПС у Рівненській області

опубліковано 30 червня 2025 о 09:57

З початку 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 144 письмові звернення від громадян. Усі ці звернення були оформлені у вигляді заяв, що свідчить про активне прагнення громадян до діалогу з податковими органами.

За способами надходження звернень: 144 – заяви, отримані поштою, 32 звернення надійшли електронною поштою або через мережу Інтернет, ще 33 передано через міністерства та інші органи, 1 звернення надійшло від сторонньої організації.

Усього до податківців Рівненщини звернулися 185 громадян, враховуючи 3 колективні звернення.

Тематика звернень залишалась традиційною для податкової служби: 97,1% питань стосувалися фінансової та податкової політики. Зокрема:

  • податок на доходи фізичних осіб — 9,9%;
  • податок на майно — 14,2%;
  • інформування про ухилення від сплати податків — 3,5%;
  • контрольно-перевірочна робота —  46,8%;
  • пільги щодо податків і зборів — 2,1%;
  • податкова звітність — 2,1%;
  • реєстрація та облік — 12,8%;
  • податковий борг — 3,5%;
  • податкові консультації та інші питання — 3,2%.
  •  

У напрямку покращення якості взаємодії з громадянами особливе значення має практика особистих прийомів. У поточному році керівництвом ГУ ДПС у Рівненській області проведено 4 особисті прийоми громадян.

Головне управління ДПС у Рівненській області і надалі приділяє пріоритетну увагу забезпеченню конституційного права громадян на звернення, об'єктивному розгляду питань та своєчасному їх вирішенню, що є важливим кроком у напрямку підвищення довіри суспільства до органів податкової служби.