З початку 2025 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 144 письмові звернення від громадян. Усі ці звернення були оформлені у вигляді заяв, що свідчить про активне прагнення громадян до діалогу з податковими органами.
За способами надходження звернень: 144 – заяви, отримані поштою, 32 звернення надійшли електронною поштою або через мережу Інтернет, ще 33 передано через міністерства та інші органи, 1 звернення надійшло від сторонньої організації.
Усього до податківців Рівненщини звернулися 185 громадян, враховуючи 3 колективні звернення.
Тематика звернень залишалась традиційною для податкової служби: 97,1% питань стосувалися фінансової та податкової політики. Зокрема:
- податок на доходи фізичних осіб — 9,9%;
- податок на майно — 14,2%;
- інформування про ухилення від сплати податків — 3,5%;
- контрольно-перевірочна робота — 46,8%;
- пільги щодо податків і зборів — 2,1%;
- податкова звітність — 2,1%;
- реєстрація та облік — 12,8%;
- податковий борг — 3,5%;
- податкові консультації та інші питання — 3,2%.
-
У напрямку покращення якості взаємодії з громадянами особливе значення має практика особистих прийомів. У поточному році керівництвом ГУ ДПС у Рівненській області проведено 4 особисті прийоми громадян.
Головне управління ДПС у Рівненській області і надалі приділяє пріоритетну увагу забезпеченню конституційного права громадян на звернення, об'єктивному розгляду питань та своєчасному їх вирішенню, що є важливим кроком у напрямку підвищення довіри суспільства до органів податкової служби.